06 listopada 2018 roku
Zapraszamy do udziału już po raz trzeci w bezpłatnej konferencji z cyklu „maTeRIa – inspirujemy firmy”, która odbędzie się 21 listopada br., o godzinie 09:00 w siedzibie Banku Spółdzielczego w Gliwicach (ul. Dworcowa 41, sala 308).
Uczestnikom gliwickiego eventu, zaoferujemy dużą dawkę wiedzy, w głównej mierzy z dziedziny marketingu.
Inspiracji firm odsłona trzecia
Jest nam niezwykle miło, że kolejny raz będziemy mogli współtworzyć event, który przyciąga coraz liczniejsze rzesze odbiorców biznesowych. Znów spotkamy się w Gliwicach, ale tym razem (ze względu na zwiększenie limitu Uczestników) w siedzibie Banku Spółdzielczego w Gliwicach (ul. Dworcowa 41, sala 308), który oprócz nas i Telefonii TeleCube.pl, został współorganizatorem wydarzenia.
Temat konferencji
Tematem konferencji będą „Efektywne narzędzia i usługi marketingowe oraz zarządcze, dla małych i średnich przedsiębiorstw”. Event będzie się składał z 9 wystąpień oraz 2 bloków networkingowych (w ich trakcie będzie można porozmawiać na temat prelekcji a także wymienić się wizytówkami).
Do uczestnictwa w evencie zachęcamy w głównej mierze właścicieli i kadrę zarządzającą firm, a także pracowników odpowiedzialnych za: marketing, rozwój oraz sprzedaż (obsługę Klienta).
Jak można się zarejestrować?
Za udział w konferencji, nie pobieramy opłat, ale… dysponujemy ograniczoną liczbą miejsc (jedna firma może być reprezentowana maksymalnie przez 1 uczestnika).
Zachęcamy zatem żeby nie zwlekać i zarejestrować się jak najszybciej.
Aby wziąć udziału w konferencji, należy wypełnić formularz zgłoszeniowy oraz odesłać maila o temacie „Konferencja maTeRIa 2018” na adres: organizator@riph.com.pl
Zachęcamy do rejestracji i do zobaczenia 21 listopada!
Prosimy o dokonanie zgłoszenia na adres mailowy organizator@riph.com.pl do 19 listopada br. do godziny 10:00 lub do wyczerpania się miejsc.
Załączniki:
Harmonogram
Formularz zgłoszeniowy
Linki:
https://www.facebook.com/events/760221597671094/
https://www.telecube.pl/blog/konferencja-materia-inspirujemy-firmy-ruszyly-zapisy/