24 lipca 2015 roku
Serdecznie zapraszamy do udziału w misji gospodarczej do Kazachstanu w dniach 1-5 września 2015. Misja odbędzie się podczas trwania międzynarodowych targów branży budowlanej XXII edycji Kazachstańskiej Międzynarodowej Wystawy „KazBuild 2015” w Ałmaty.
Targi Budowlane „KazBuild 2015” w Ałmaty to:
- budownictwo,
- materiały budowlane,
- wyposażenie wnętrz,
- okna, drzwi i fasady,
- płytki ceramiczne,
- kamień.
Powierzchnia wystawiennicza: 6 200 mkw., liczba wystawców: 260, liczba odwiedzających przedstawicieli branży: 6 250, liczba państw: 26: Kazachstan, Polska, Rosja, Turcja, Francja, Zjednoczone Emiraty Arabskie, Białoruś, Niemcy, Chiny, Litwa, Ukraina, Finlandia, Korea Południowa, Belgia, Bułgaria, Dania, Iran, Indie, Hiszpania, Włochy, Łotwa, Holandia, Uzbekistan, Czechy, Szwajcaria i Estonia.
Patronat nad imprezą sprawuje:
- Ministerstwo Przemysłu i Nowych Technologii Republiki Kazachstanu,
- Ministerstwo Rozwoju Regionalnego Republiki Kazachstanu,
- Akimat Miasta Ałmaty (Urząd Miasta Ałmaty),
- Agencje Handlowe,
- Instytucje Dyplomatyczne.
Dla uczestników misji zorganizowane zostaną:
- spotkania matchmakingowe z przedstawicielami kazachskich środowisk kupieckich branży budownictwa,
- seminarium – z udziałem przedstawicieli WPHiI Ambasady RP w Ałmaty, spotkanie z przedstawicielem kazachskich instytucji otoczenia biznesu branży budowlanej.
Uczestnicy misji będą mieli możliwość, prezentacji swoich materiałów.
Koszt jednej osoby wynosi 9800,00 zł netto + VAT (możliwość negocjacji ceny). Cena obejmuje:
- przejazd do Kazachstanu;
- zakwaterowanie w hotelu *** w pokojach jednoosobowych wraz ze śniadaniami;
- catering wg programu;
- karty wstępu na targi KazBuild 2015;
- udział w spotkaniach matchmakingowych;
- prezentację swoich materiałów reklamowych, udział w spotkaniach branżowych;
- tłumacza;
- usługi logistyczne.
Kontakt:
Polsko-Kazachstańska Izba Handlowo-Przemysłowa
tel/fax: + 48 22 630 97 82
tel: + 48 504 370 451
e-mail: jan.wyrozumski@pkihp.pl
http://www.pkihp.pl
Serdecznie zapraszamy do udziału!