NASZE STRONY WYKORZYSTUJĄ PLIKI COOKIES

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. Więcej informacji znajdziecie Państwo w naszej polityce cookies.


| Ochrona danych osobowych


Oferty technologii innowacyjnych

INNOWACYJNA TECHNOLOGIA KOMUNIKACJI Z KLIENTEM
Stanusch Technologies sp. z o.o.


Stanusch Technologies SA jest innowacyjnym przedsię-biorstwem specjalizującym się w tworzeniu oprogramowania wykorzystującego metody i techniki sztucznej inteligencji. Firma prowadzi szereg projektów badawczo-rozwojowych dotyczących m.in. semantycznego wyszukiwania (WEB 3.0), przetwarzania języka naturalnego (NLP – Natural Language Processing) oraz rozpoznawania mowy.

 

Oferta Stanusch Technologies SA obejmuje następujące produkty:

Wirtualny Doradca – to program komputerowy umieszczany najczęściej na stronie internetowej, umożliwiający prowadzenie rozmowy w języku naturalnym w technologii 'chat'. Jego zadaniem jest udzielanie informacji użytkownikom strony nt. oferowanych produktów i usług, specyfiki działalności przedsiębiorstwa, czy też np. warunków handlowych. Wirtualni Doradcy pełnią też funkcje rozrywkowe (np. w grach) lub doradcze (np. wirtualny doradca kredytowy lub lekarz). Cały proces przypomina rozmowę pomiędzy ludźmi. Efektywność takiego dialogu jest nieporównywalnie większa niż innych metod wyszukiwania informacji. Daje użytkownikowi natychmiastowy dostęp do konkretnej i precyzyjnej informacji, zaś dla dostawcy (czyli klientów Stanusch Technologies) zdecydowanie obniża koszty obsługi. Szacuje się, iż koszty obsługi klientów poprzez Wirtualnych Doradców są 7 – 10 razy tańsze od kontaktu telefonicznego i 3 – 5 razy tańsze od kontaktu mailowego.

Co potrafi Wirtualny Doradca:

Udziela natychmiastowej odpowiedzi na zadawane pytania;
Jest dostępny natychmiast po wejściu na stronę WWW (bez oczekiwania w „kolejce” call center);
Potrafi prowadzić logiczny ciąg rozmowy (skrypt), który ma doprowadzić do określonego celu (np. złożenia zamówienia lub pozostawienia informacji kontaktowych przez użytkownika);
Potrafi rozmawiać z wieloma osobami jednocześnie;
Pomaga znaleźć poszukiwaną informację (nawiguje po stronie WWW);
Udziela informacji o firmie, dla której pracuje;
Wspaniale prezentuje produkty oraz prowadzi klienta przez możliwy wybór opcji i modeli;
Potrafi wskazywać punkty dystrybucyjne (np. lokalizacje bankomatów, dystrybutorów);
Potrafi syntetyzować głos (mówić);
Może przyjąć dowolny wizerunek i cechy osobowości;
Cały czas można rozwijać jego wiedzę i umiejętności.

  

 

REALIZACJE

 

 

www.stanusch.com

 

 

 

www.barlinek.com.pl

 

 

 

www.energa.pl

Wyszukiwarka Semantyczna InFind – jest to tzw. wyszukiwarka internetowa trzeciej generacji (WEB 3.0). W przeciwieństwie do tradycyjnych wyszukiwarek internetowych InFind odpowiada na pytania użytkowników, podając odpowiedź, a nie zwraca tysięcy bezużytecznych linków. Wersja testowa wyszukiwarki działa pod adresem: www.ktoco.pl

CC – samouczący się innowacyjny system wsparcia obsługi klientów. System „uczy się” w oparciu o analizę pytań i udzielonych odpowiedzi przez pracowników działów obsługi klienta. CC powstała dzięki identyfikacji potrzeb klientów podczas realizacji projektów Wirtualnego Doradcy. System, dzięki silnikowi przetwarzania języka naturalnego, przeszukuje bazę faktów oraz bazę artykułów zawartych na stronie www i wyświetla odnalezione odpowiedzi. Jeżeli odpowiedź nie usatysfakcjonowała użytkownika system proponuje uruchomienie modułu LiveChat z rzeczywistym konsultantem Biura Obsługi Klienta.

CRM – Stanusch Technologies reprezentuje międzynarodową firmę update.seven będącą producentem rozwiązań CRM dostosowanych do potrzeb konkretnych branż i wspierających szybką optymalizację procesów handlowych. W pakiecie do zarządzania relacjami z klientami CRM update.seven Stanusch Technologies połączyło wieloletnie doświadczenie w realizacji projektów wykorzystujących sztuczną inteligencją z kompetencjami w zakresie wdrożeń systemów CRM.

Wirtualna Hostessa – to innowacyjne narzędzie umożliwiające atrakcyjną formę prezentacji Wirtualngo Doradcy w „rzeczywistym świecie”. Umożliwia prezentację produktów bądź usług w miejscu sprzedaży bez konieczności angażowania zasobów ludzkich. Rozwiązanie wyposażone jest w rozpoznawanie mowy, detekcję twarzy, system do projekcji wizerunku oraz moduł przetwarzania języka naturalnego znany z Wirtualnego Doradcy.

Innowacyjność rozwiązań oferowanych przez Stanusch Technologies SA polega na ich przełomowym charakterze, który pozwala na komunikację poprzez naturalny dialog dążący do zniesienia barier komunikacyjnych.

 KONTAKT:

 

Stanusch Technologies SA

ul. Goduli 36, 41-712 Ruda Śląska
Tel: 32 248 01 43, Faks: 32 248 01 43
E-mail: biuro@stanusch.com
www.stanusch.com