NASZE STRONY WYKORZYSTUJĄ PLIKI COOKIES

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. Więcej informacji znajdziecie Państwo w naszej polityce cookies.


| Ochrona danych osobowych


17 września 2020 roku

Zaproszenie do udziału w wirtualnych targach branży spożywczej ExpoAlimentaria 2020



Polska Agencja Inwestycji i Handlu, we współpracy z Ambasadą RP w Peru, zaprasza do udziału w wirtualnych targach ExpoAlimentaria, poprzez obecność w polskim pawilonie narodowym. Promocja pod polskim szyldem daje możliwość wyróżnienia się na tle konkurencji z całego świata.
Peru pozycjonuje się jako strategiczny partner gospodarczy Unii Europejskiej. Podpisana w 2013 r. umowa o wolnym handlu między UE a Peru, Kolumbią oraz Ekwadorem, wyeliminowała lub znacznie zredukowała cła na większość produktów importowanych do Peru. Branża spożywcza to szczególnie perspektywiczny sektor dla polskich firm zainteresowanych ekspansją do Peru. Udział w targach ExpoAlimentaria daje szansę na dywersyfikację portfolio dostawców, jak również promocję produktów na peruwiańskim rynku. Wydarzenie rozpocznie się już 30 września i potrwa do 15 listopada 2020 roku. Jego organizatorem jest Peruwiańskie Stowarzyszenie Eksporterów ADEX.

ExpoAlimentaria 2020 podzielone są na pięć sektorów:
• żywność oraz napoje,
• maszyny spożywcze,
• opakowania,
• usługi handlu zagranicznego.


Minione edycje wydarzenia przyciągnęły średnio ponad 45 tys. odwiedzających oraz 650 wystawców z całego świata.
Impreza objęta jest patronatem peruwiańskiego Ministerstwa Rolnictwa, Ministerstwa Turystyki oraz Handlu Zagranicznego oraz Ministerstwa Spraw Zagranicznych.


Co możesz zyskać?
• udział w targach przez 45 dni,
• personalizowany profil wystawcy,
• umówienie spotkań z wyselekcjonowanymi kupcami,
• statystyki z wizyt na profilu (liczba wizyt, najchętniej oglądane produkty, raporty wybranych firm),
• dostęp do wydarzeń wirtualnych organizowanych w ramach targów: wydarzenia matchingowe, konferencje, wykłady, seminaria).
• 6-miesięczny dostęp do serwisu B2B Peru umożliwiającego stały kontakt z kupcami,
• szczegółowe informacje o potencjalnych kupcach.


Polska Agencja Inwestycji i Handlu oferuje dodatkowo:
• organizację spotkań B2B,
• przygotowanie spersonalizowanych analiz rynku
• wsparcie w rozmowach i negocjacjach z potencjalnym kupcem.


Jakie są warunku udziału?
Koszt uczestnictwa wynosi 530 USD. Jednak w przypadku zarejestrowania w pawilonie polskim powyżej 5 firm, obowiązuje 10 % rabat.
Zainteresowanych przedsiębiorców prosimy o kontakt z kierownikiem Zagranicznego Biura Handlowego w Limie do 24 września: zofia.polakiewicz@paih.gov.pl