NASZE STRONY WYKORZYSTUJĄ PLIKI COOKIES
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. Więcej informacji znajdziecie Państwo w naszej
polityce cookies.
| Ochrona danych osobowych
17 września 2020 roku
Przetargi w Chile
Przekazujemy komunikat z Departamentu Handlu i Współpracy Międzynarodowej Ministerstwa Rozwoju:
Informujemy, że w ramach budowy 7 linii metra w Santiago de Chile w najbliższych miesiącach ogłaszane będą przetargi w 9 pakietach na łączną kwotę 2,528 mld USD. Ogłoszenia przetargowe publikowane są na stronach Metro Santiago: https://www.metro.cl/. Poniżej opis poszczególnych pakietów wraz z planowaną datą rozpoczęcia licytacji:
- tory i tunele (wrzesień 2020)
- systemy elektryczne (październik 2020)
- pojazdy szynowe (CBTC) + wyposażenie warsztatów (listopad 2020)
- komunikacja (grudzień 2020)
- urządzenia elektromechaniczne (tbc)
- drzwi peronów (styczeń 2021)
- system nadzoru (luty 2021)
- przejścia i maszyny do samoobsługi (2021)
- system wentylacji (2021)
Charakterystyka linii nr 7
Linia ma zostać oddana do użytku w 2027 r. Będzie liczyła 19 stacji o łącznej długości 26 km, a czas podróży wyniesie 35 min. Podobnie jak niedawno otwarta linia nr 6, nowe metro będzie bezobsługowe (Unattended Train Operation) i wyposażone w system CBTC. Umowy przetargowe obejmują wykonanie zamówienia i konserwację w okresie 20 lat.
Przebieg przetargu
Przetargi będą publikowane w Diario Oficial i na portalu Metro Santiago: https://www.metro.cl (zakładka licitaciones). Firmy zainteresowane udziałem uiszczają opłatę za prawo do uczestnictwa, a następnie wysyłają formularz zamiaru zgłoszenia oferty. Przetarg będzie realizowany wg następującego schematu: konsultacje/wysyłanie zgłoszeń (oferty techniczne)/ocena ofert technicznych/wysyłanie ofert finansowych/rozstrzygnięcie/podpisanie umowy. Spośród ofert spełniających wymagania techniczne Metro wybierze propozycje najkorzystniejszą finansowo. W konkursach mogą startować firmy zagraniczne z udokumentowanym doświadczeniem w branży (szczegóły zostaną określone w zasadach każdego przetargu).