NASZE STRONY WYKORZYSTUJĄ PLIKI COOKIES

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. Więcej informacji znajdziecie Państwo w naszej polityce cookies.


| Ochrona danych osobowych


17 sierpnia 2020 roku

WEBINARIUM - POTENCJALNA WSPÓŁPRACA INDONEZJI I POLSKI W NOWEJ NORMALNOŚCI


Przez cały 2020 rok Indonezja i Polska obchodzą 65. rocznicę nawiązania stosunków dyplomatycznych, prowadząc różnorodne programy i działania promujące współpracę bilateralną, w tym w sferze gospodarczej.

W ostatnich latach Indonezja i Polska cieszą się coraz większą liczbą obszarów współpracy, zwłaszcza gospodarczej. Stosunki dwustronne ogromnie się rozwinęły, ale nadal jest miejsce do ich zacieśniania.

 

Aby odnajdywać, czy nawet więcej, odkrywać nowe możliwości gospodarcze pomiędzy naszymi krajami, Ambasada Republiki Indonezji w Warszawie zaprasza na:

Webinarium pt. „Potencjalna współpraca gospodarcza Indonezji i Polski w nowej normalności”

Wtorek, 25.08.2020 godz. 11:00-13:00

 

Podczas webinarium Wykład Otwierający wygłosi Wiceminister Spraw Zagranicznych Republiki Indonezji wygłos, a panelistami w webinarium będą przedstawiciele Indonezji i Polski. Rejestracji na webinarium można dokonać za pomocą poniższych linków:

najpóźniej do 23 sierpnia 2020 r.

Wszelkie pytania dotyczące webinarium prosimy kierować do Pani Moniki Barzyc-Denisiewicz z Sekcji Economicznej Ambasady Republiki Indonezji 

pod numerem (48-22) 617 5179 wew. 4 lub monika@indonesianembassy.pl

Mamy nadzieję, że wydarzenie spotka się z zainteresowaniem firm handlowych i inwestycyjnych, które interesuje otwarcie się na współpracę z Indonezją, która wraz z innymi krajami ASEAN podobnie do Unii Europejskiej tworzy “jeden wspólny rynek i bazę produktową” i w ramach AEC – ASEAN Economic Community umożliwiając inwestorom dostęp do ponad 650 milionów konsumentów.