NASZE STRONY WYKORZYSTUJĄ PLIKI COOKIES
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. Więcej informacji znajdziecie Państwo w naszej
polityce cookies.
| Ochrona danych osobowych
03 czerwca 2020 roku
Oferta pracy - Konsultant ds. Obsługi Klienta
W związku z realizacją projektu „Usługi rozwojowe dla MŚP z województwa śląskiego” nr WND-RPSL.08.02.03-24-03G2/19, finansowanego przez Europejski Fundusz Społeczny w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, dla osi priorytetowej: VIII Regionalne kadry gospodarki opartej na wiedzy dla działania: 8.2. Wzmacnianie potencjału adaptacyjnego przedsiębiorstw, przedsiębiorców i ich pracowników, dla poddziałania: 8.2.3. Wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników w zakresie rozwoju przedsiębiorstwa, Regionalna Izba Przemysłowo-Handlowa w Gliwicach, jako Lider projektu, poszukuje odpowiedzialnych osób na stanowiska:
Konsultant ds. Obsługi Klienta
Zakres obowiązków:
- rekrutacja MŚP i ich pracowników w Biurze Obsługi Klienta (BOK) w Gliwicach,
- informowanie o projekcie, Opisie PSF i zasadach korzystania z witryny Bazy Usług Rozwojowych (BUR),
- pomoc w wypełnianiu dokumentów zgłoszeniowych,
- obsługa fiszek przydzielonych do BOK,
- przyjmowanie i rejestracja dokumentacji zgodnie z zasadami i harmonogramem zatwierdzonym przez IP,
- weryfikacja poprawności i kompletności dokumentacji zgłoszeniowej, spełnienia kryteriów formalnych, możliwości dofinansowania (pomoc de minimis i/lub pomoc publiczna),
- weryfikacja poziomu dofinansowania,
- sporządzanie umów o dofinansowanie,
- informowanie Przedsiębiorców o wynikach kwalifikacji,
- praca stacjonarna w BOK i mobilna w terenie - osobiste kontakty w siedzibach MŚP z województwa śląskiego.
Wykształcenie: minimum średnie.
Doświadczenie: minimum 2 lata doświadczenia we współpracy z firmami, w tym MŚP w zakresie usług szkoleniowo-doradczych.
Umiejętności: obsługa urządzeń biurowych i programów komputerowych tj. pakiet MS Office, zdolności interpersonalne, sumienność, dokładność, mobilność, praca w zespole, dyspozycyjność.
Rodzaj umowy: umowa o pracę.
Wymiar czasu pracy: cały etat
Wynagrodzenie: 3 200,00 zł brutto
Osoby zainteresowane prosimy przesyłać CV na adres e-mail: sekretariat@riph.com.pl. Ze względu na zawarte w CV dane osobowe należy zabezpieczyć dokument hasłem (np. za pomocą darmowego programu 7-Zip), a hasło proszę podać inną drogą komunikacji tj. poprzez kontakt telefoniczny: 32 231 99 79.
Ważne! Prosimy umieścić w CV zapisy o klauzuli RODO.