19 grudnia 2017 roku
Rekrutacja to jedno z kluczowych wyzwań działu HR w obliczu dzisiejszego rynku pracownika. Specjaliści borykają się nieustannie z niedoborem odpowiednich kandydatów do pracy. Prześcigają się w kreatywnych sposobach przyciągania talentów do swojej organizacji, nie zawsze niestety z zadowalającym skutkiem.
Jak to robić skutecznie?
Warto zainspirować się praktycznymi przykładami organizacji, którym się to udało.
W tym celu powstał MasterClass HR MasterClassHR.pl - nowatorski projekt portalu branżowego HRpolska.pl oraz Grupy HR Masters, w którym organizatorzy skoncentrowali się na dostarczeniu solidnej dawki praktycznej wiedzy.
Formuła zwartych, rzeczowych wystąpień ma inspirować do zmian w kluczowych obszarach rozwoju i zarządzania. Eksperci MasterClass HR to praktycy branży, osoby odpowiedzialne za wdrożenia i optymalizację procesów personalnych oraz realizację celów strategicznych w swoich firmach.
Nasi Eksperci odpowiedzą na aktualne wyzwania branży rekrutacyjnej w Polsce:
- Jak zaprojektować i wdrożyć skuteczną kampanię employer brandingową?
Angelika Antos Groupon Gliwice i Bianka Kiełbasa Groupon Warszawa opowiedzą o wyzwaniach rekrutacji wolumenowych w ramach centrów usług wspólnych. Omówią założenia strategii pozyskiwania nowych talentów w ramach kreowania wizerunku pracodawcy w czasie autorskiej kampanii Go Green.
- Jak prowadzić proces rekrutacyjny w myśl zasady win-win?
Candidate Experience, Candidate Relations, Candidate Care: niezależnie od nazwy, w czasach, gdy kandydat jest na wagę złota, dbanie o dobre relacje z nim jest oczywistością. Jak to robić, by po pierwsze czuł się w relacji z rekruterem zadbany, interesujący, ważny, a po drugie chciał z nim pracować (jeśli nie w tym, to w kolejnym) procesie rekrutacyjnym? Opowie Anna Piekut z Fabryki Rekrutacji.
- Jak sprostać wyzwaniom rekrutacyjnym SSC na nowym rynku?
Tomasz Stokowski, Paulina Błaszkowska z firmy Stefanini opowiedzą o tym, czego nauczyło ich otwieranie nowego centum w Opolu w kontraście do typowych wyzwań w obszarze rekrutacji, z jakimi borykają się na co dzień w Krakowie.
- Jak budować silną markę pracodawcy zaczynając od komunikacji wewnętrznej?
Swoimi doświadczeniami podzieli się Joanna Bucior z krakowskiego oddziału firmy Delphi. Przeanalizuje kilka elementów komunikacji wewnętrznej, która pozwala angażować pracowników i prowadzić działania nastawione na efekt, czyli pozyskanie kandydatów z najwyższej półki.
- Jak przyciągać talenty do swojej organizacji na rynku pracownika?
Przemysław Karaman, Aleksander Kowalczys przedstawią innowacyjne podejście ING Banku Śląskiego do rekrutacji na stanowiska niższego szczebla poprzez staże. Prowadzący opowiedzą o strategii, narzędziach i wyzwaniach jakie napotkali na swojej drodze.
- Jak przetrwać na wojnie o talenty w branży IT?
Piotr Michalczuk, HR Director Lingaro przedstawi studium przypadku związane z poszukiwaniem, pozyskiwaniem, rekrutacją i retencją wysokiej klasy specjalistów IT oraz wyższej kadry zarządzania. Omów podejście do nowoczesnego i mobilnego pozyskiwania talentów, metod pomiaru efektywności działań HR.
Patronat medialny nad wydarzeniem objęli: HRPolska.pl, Polskie Stowarzyszenie HR Business Partner, Szkoła HR Business Partner, Miesięcznik Benefit, Jobs.pl, Stowarzyszenie Agencji Zatrudnienia, Ogólnopolski Konwent Agencji Pracy, MATRIK Stowarzyszenie Konsultantów i Trenerów Zarządzania, Regionalna Izba Przemysłowo - Handlowa w Gliwicach, Regionalna Izba Gospodarcza w Katowicach.
Więcej informacji: http://MasterClassHR.pl
Kontakt:
Agnieszka Miozga
rejestracja@hrpolska.pl