16 maja 2022 roku
Claude ICT Poland sp. z o.o., która jest członkiem naszej Izby, wprowadziła w zeszłym tygodniu na rynek swój autorski system CRM o nazwie TeleCube CRM. Członkowie RIP-H w Gliwicach będą mieli możliwość przetestowania go przez 30 dni przy użyciu dedykowanego kodu.
Gliwicka firma Claude ICT Poland sp. z o.o. dostawca m.in. telefonii VoIP oraz wirtualnej centrali TeleCube, w zeszłym tygodniu zaprezentowała swój najnowszy produkt TeleCube CRM.
TeleCube CRM jest systemem do zarządzania relacjami z Klientami, nastawionym przede wszystkim na wspieranie i ułatwianie pracy osobom obsługującym i kierującym firmową infolinią. Jego główną zaletą jest możliwość agregowania informacji o Klientach, w tym historii kontaktu z nimi (odbywa się to najczęściej automatycznie). Co istotne wyselekcjonowanie konkretnych informacji związanych z określonym Klientem jest proste i wymaga niewielkiego nakładu czasu, dzięki zastosowanym filtrom oraz wyszukiwarce. Jest to szczególnie przydatne gdy potrzebujemy szybko uzyskać konkretne dane np. gdy dzwoni do nas Klient i chcemy sprawdzić o czym z nim ostatnio rozmawialiśmy albo jaką firmę reprezentuje.
Wśród możliwości jakie oferuje TeleCube CRM warto wymienić np.
- integrację z wirtualną centralą i telefonią internetową TeleCube,
- Kartę Klienta z informacjami o konkretnym Kliencie, którą można opracować (i edytować w dowolnym momencie) zarówno dla osób prywatnych jak i współpracujących firm oraz jej pracowników,
- historię kontaktu, zawierającą m.in. połączenia telefoniczne (np. kto dzwonił, kto odebrał, ile trwała rozmowa, które połączenia nie zostały odebrane), SMSy, efaxy, czy nagrane rozmowy,
- opcje notatek i tagów, które można wprowadzić w wybranych zdarzeniach,
- dialer tj. wewnętrzną aplikację do realizacji połączeń telefonicznych i wysyłki SMS.
Więcej informacji o systemie i jego możliwościach można znaleźć na stronie: ccrm.pl
TeleCube CRM działa w połączeniu z wirtualną centralą TeleCube. Wirtualna centrala jest prostym i działającym w chmurze narzędziem do zarządzania połączeniami, usługami i sprzętem telekomunikacyjnym w firmie. Wśród standardowych funkcji centralki warto wymienić: tonowe menu (IVR), kolejkowanie, przekierowania połączeń, biling online czy wirtualnego lektora. Najtańszy pakiet wirtualnej centrali o nazwie Start dla 5 użytkowników kosztuje 39 zł netto + 23% VAT / miesiąc.
Dokupując TeleCube CRM do wirtualnej centrali zapłacimy dodatkowo 29 zł netto + 23% VAT za 1 użytkownika CRM/ miesiąc.
Dla firm będących członkami RIP-H w Gliwicach, które nigdy wcześniej nie korzystały z usług telefonii TeleCube, dostawca przygotował promocję polegającą na możliwości skorzystania z wydłużonego, 30-dniowego okresu testowego wirtualnej centrali oraz systemu CRM.
Celem skorzystania z promocji należy na stronie: telecube.pl/rejestracja pod jednym z pakietów wirtualnej centrali kliknąć w „Wypróbuj za darmo!”, a następnie wypełnić formularz rejestracyjny wpisując w nim Kod Promocyjny: RPH22TCC
Po przesłaniu formularza TeleCube wyśle link aktywacyjny na podany w trakcie rejestracji adres mailowy. Po kliknięciu w link będzie można rozpocząć testy e-centralki oraz TeleCube CRM (po aktywacji konta na Panelu Klienta TeleCube).
Kod Promocyjny obowiązuje do 30 czerwca 2022 r. (w tym czasie należy skutecznie przejsć proces rejestracji na okres próbny i rozpocząć testy). Dana firma może skorzystać z kodu tylko raz.
Ponieważ testy są niezobowiązujące (nie wymagają też żadnych nakładów finansowych ani podania karty kredytowej) nie ma wymogu kontynuowania współpracy z TeleCube po ich zakończeniu.
Jeśli jednak usługi okażą się przydatne i efektywne dla testującej je firmy, można z nich zacząć korzystać w opcji płatnej w formie prepaid (przedpłata) albo podpisując Umowę okresową (na 12 miesięcy).
W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących okresu testowego lub oferty TeleCube zachęcamy do kontaktu z Claude ICT Poland sp. z o.o., dane kontaktowe są dostępne pod adresem: telecube.pl/kontakt