NASZE STRONY WYKORZYSTUJĄ PLIKI COOKIES

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. Więcej informacji znajdziecie Państwo w naszej polityce cookies.


| Ochrona danych osobowych


11 maja 2021 roku

Relacja z Anufood China 2021


W dniach 21-23 kwietnia 2021 r. w Shenzhen, w chińskiej prowincji Guangdong, miała miejsce kolejna edycja targów przemysłu spożywczego Anufood China 2021. Wydarzenie po raz pierwszy odbywało się w centrum wystawienniczym Shenzhen World Exhibition & Convention Center i zgromadziło ok. 460 wystawców z ponad 30 krajów. Szacuje się, że targi odwiedziło prawie 20 tys. wizytujących. Stoiska narodowe zorganizowały takie kraje, jak: Polska, Niemcy, Irlandia, Grecja, Korea Południowa, Wielka Brytania, Czechy, Urugwaj i Indonezja.

Konsulat Generalny RP w Kantonie brał czynny udział w przygotowaniach do udziału Polski w targach Anufood China 2021 oraz w obsłudze stoiska narodowego zorganizowanego przez Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa (KOWR). Ze względu na utrzymywanie restrykcyjnych ograniczeń w osobowym ruchu międzynarodowym związanych z zagrożeniem epidemicznym, firmy uczestniczyły w targach w trybie zdalnym.

 

Uczestnictwo polskich podmiotów w Anufood China 2021 składało się z następujących modułów:

  1. Polskie stoisko na targach zorganizowane przez KOWR i obsługiwane przez Konsulat na wniosek KOWR. Podczas targów na stoisku dystrybuowane były materiały informacyjne przesłane przez większość wystawców, a także prezentowane były próbki produktów. Konsulat Generalny RP w Kantonie oraz reprezentujący polskie firmy asystenci zebrali ok. 130 zapytań importowych (w załączeniu do ewentualnego wykorzystania z prośbą o nieudostępnianie tych danych publicznie);
  2. udział w wirtualnych targach poprzez platformę internetową targów Anufood China 2021 (http://virtual.anufoodchina.cn/?lang=en), na której firmy miały możliwość przedstawienia informacji o firmie, danych kontaktowych oraz zaprezentowania swojej oferty produktowej;
  3. Promocja polskich produktów podczas półgodzinnej transmisji na żywo na platformie TikTok (live streaming). Wydarzenie promocyjne prowadzone było przez agencję Global Union & Meeting Global. W czasie, w którym przedstawiane były polskie produkty, transmisję oglądało ponad 2300 osób.

 

Informacje dotyczące wydarzenia oraz wystawców targów Anufood China 2021 można znaleźć na stronach: http://www.anufoodchina.com oraz http://virtual.anufoodchina.cn/?lang=en.