NASZE STRONY WYKORZYSTUJĄ PLIKI COOKIES

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. Więcej informacji znajdziecie Państwo w naszej polityce cookies.


| Ochrona danych osobowych


11 maja 2021 roku

Oferta pracy - Dyrektor Izby



Zgłoszenie kandydatury:

Regionalna Izba Przemysłowo-Handlowa w Gliwicach poszukuje osoby na stanowisko Dyrektora Izby.

Rodzaj umowy: umowa na okres próbny od dnia 01 czerwca 2021 r. w pełnym wymiarze czasu pracy.

Zakres obowiązków Dyrektora Izby:

  • obsługa organów Izby
  • przygotowywanie niezbędnych materiałów na posiedzenia Prezydium i Rady Izby oraz sporządzanie Protokołów z obrad. Stała współpraca z Komisją Rewizyjną, celem przygotowania dla niej wymaganych dokumentów
  • utrzymywanie kontaktów z członkami Izby i instytucjami wpierania rozwoju gospodarczego
  • kierowanie pracą biura Izby
  • prowadzenie rozmów i negocjacji z kontrahentami, dostawcami i wykonawcami usług, celem zapewnienia prawidłowego funkcjonowania biura
  • zawieranie umów i porozumień, na podstawie udzielonego pełnomocnictwa
  • reprezentowanie Izby na zewnątrz, na polecenie Prezesa lub w jego zastępstwie
  • sporządzanie rocznych sprawozdań z działalności Izby
  • przedstawianie Zarządowi potrzeb kadrowych, zakresów obowiązków i proponowanych wynagrodzeń pracowników
  • w porozumieniu z Prezesem Izby, rekrutacja i zatrudnianie pracowników, odpowiadanie za ich dyscyplinę i nadzorowanie realizacji postawionych przed nimi zadań
  • nadzór nad prowadzeniem dokumentacji kadrowej, w tym ewidencji czasu pracy oraz terminowym kierowaniem pracowników na badania lekarskie i szkolenia z zakresu BHP i p-poż
  • nadzorowanie prowadzonej przez Izbę korespondencji
  • organizacja dorocznej Gali Izby
  • prowadzenie dokumentacji Sądu Arbitrażowego
  • nadzór nad organizacją szkoleń, konferencji i seminariów oraz spotkań, w tym comiesięcznych Śniadań Biznesowych, dla członków i pracowników Izby oraz komercyjnych, przy współpracy z Prezesami Oddziałów
  • kierowanie pracami związanymi z wydawanym przez Izbę pismem okolicznościowym „Pryzmat Gospodarczy”, dotyczącymi:
    • przygotowania materiałów;
    • redagowania czasopisma;
    • sprawnej i terminowej dystrybucji do odbiorców.
  • koordynowanie prac związanych z opracowaniem i terminowym złożeniem wniosków projektowych o dotacje oraz prowadzeniem przez Izbę Projektów unijnych i krajowych
  • udział w projektach realizowanych przez Izbę
  • kontrola i nadzór nad stosowaniem w Izbie zapisów RODO
  • organizowanie prac Biura Kapituły Konkursu „Marka-Śląskie”:
    • przygotowanie wniosku o dofinansowanie konkursu w ramach otwartego konkursu ofert na zadania publiczne województwa śląskiego w dziedzinie działalności wspomagającej rozwój gospodarczy oraz rozwój wspólnot i społeczności lokalnych;
    • organizacja prac związanych z podpisaniem umowy o dofinansowanie Konkursu „Marka-Śląskie” z Urzędem Marszałkowskim Województwa Śląskiego;
    • przygotowywanie dokumentów dotyczących zmian w składzie Kapituły;
    • zwoływanie posiedzeń Kapituły;
    • organizowanie procesu komunikacji członków Kapituły;
    • proponowanie zmian i nanoszenie ich w dokumentacji konkursowej;
    • ogłoszenie i promocja konkursu (ulotki, artykuły, newsletter, spoty reklamowe w Radio i TV);
    • przyjmowanie i weryfikowanie zgłoszeń do konkursu;
    • prowadzenie prac związanych z uzupełnianiem wniosków, w przypadku braków formalnych w złożonych wnioskach;
    • przygotowanie prezentacji i arkuszy do oceny wniosków przez Kapitułę;
    • uczestniczenie w posiedzeniach Kapituły i sporządzanie protokołów;
    • informowanie uczestników konkursu o zakwalifikowaniu bądź niezakwalifikowaniu się na listę laureatów konkursu;
    • przygotowywanie i nadzór nad wykonaniem nagród i wyróżnień w konkursie;
    • omawianie z laureatami szczegółów dotyczących wręczenia nagród;
    • organizacja uroczystości wręczenia nagród.
  • nadzorowanie i prowadzenie prac związanych z legalizacją dokumentów handlowych w imieniu Krajowej Izby Gospodarczej w Warszawie:
    • sprawdzanie zgodności działań z obowiązującą w KIG procedurą legalizacji dokumentów handlowych oraz bieżącymi zaleceniami;
    • weryfikacja dokumentów stosowanych w handlu międzynarodowym, przekazywanych przez klientów w celu ich legalizacji;
    • kierowanie na szkolenia pracowników, celem uzyskania uprawnień legalizacji dokumentów;
    • sporządzanie sprawozdań do KIG w zakresie legalizacji dokumentów.
  • prowadzenie biura Sądu Arbitrażowego w tym:
    • przyjmowanie pozwów;
    • prowadzenie korespondencji pomiędzy stronami;
    • udział w rozprawach i protokołowanie ich przebiegu;
    • sporządzanie wymaganej dokumentacji w ścisłej współpracy z Prezesem i Wiceprezesem Sądu oraz jego Arbitrami.
  • nadzór nad archiwizacją dokumentacji dotyczącej Izby
  • poszukiwanie nowych źródeł finansowania działalności Izby
  • ścisła współpraca z Prezesem Izby i oddziałami Izby
  • współpraca z mediami poprzez opracowanie informacji na temat Izby, jej bieżącej działalności oraz planów na najbliższą przyszłość
  • współtworzenie dobrego wizerunku Izby

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe
  • doświadczenie w pracy zawodowej min. 5 lat
  • udokumentowana znajomość zagadnień kadrowych
  • udokumentowane doświadczenie w realizacji min. 1 projektu w ramach EFS
  • bardzo dobra znajomość komputera
  • znajomość języka angielskiego (w stopniu min. średniozaawansowanym)
  • dobra organizacja pracy
  • dokładność, sumienność
  • łatwość nawiązywania kontaktów
  • umiejętność pracy w zespole
  • dyspozycyjność
  • prawo jazdy kat. B

Zgłoszenie kandydatury:

CV wraz z listem motywacyjnym oraz ewentualne referencje prosimy przesłać na adres e-mail: sekretariat@riph.com.pl do dnia 14 maja 2021 roku. Ze względu na zawarte w CV dane osobowe należy zabezpieczyć dokument hasłem (np. za pomocą darmowego programu 7-Zip), a hasło proszę podać inną drogą komunikacji tj. poprzez kontakt telefoniczny: 32 231 99 79.

Ważne! Prosimy umieścić w CV zapisy o klauzuli RODO.